PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-20 11:31:53
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Dopiero teraz zauważyłem, że jeszcze masz list do oceny,
    który za pierwszym razem przeoczyłem (ach, ta myszka bez rolki... ;o> ).

    Moim zdaniem w liście trochę pojechałeś. Nie, pomysł na list nie jest
    zły, ale
    - używając momentami pretensjonalnego języka oraz
    - używając informatycznego żargonu
    powodujesz, że całość w moim odczuciu trąci pretenchą a nawet jakbym
    dostrzegł krzyk rozpaczy (?).

    Przykłady niefortunnych określeń:
    - szary użytkownik:
    trochę szacunku jednak do użyszkodników należałoby mieć, zwłaszcza przed
    pracodawcą. Lepiej wygląda po prostu.

    - lenistwo użytkowników:
    w moim odczuciu jesteś zbyt odważny w kreowaniu opinii, nawet jesli
    takie masz doświadczenia. Zachowaj subiektywne opinie dla siebie, więcej
    pokory. Pamietaj, że Twoje CV raczej trafi do prezesa, który jest na
    poziomie "szarego użytkownika" niż na poziomie świadomego menagera,
    dobrze zorientowanego w sektorze IT swojej firmy.
    Niestety.

    - wieloprocesorowymi maszynami pracującymi pod dużymi obciążeniami:
    nieprecyzyjne określenie; żargon. Chodzi o kilogramy w tych obiążeniach?
    ;) Wiesz zapewne o co mi chodzi. Ujmij to inaczej.

    -...pocztowe, proxy, czy opartymi o linuxa: heh, oprzeć to się można
    o ścianę. Znów żargon, wiem, popularny. Zmień brzmienie na coś bardziej
    profesjonalnego.
    Co do czajnika i herbaty to Ci już napisano.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.