PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-20 07:54:17
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...CV, a i tak wystawiłem wersję "publiczną" to poużywajcie sobie i
    > wytknijcie mi błędy :) http://www.satfilm.net.pl/~motto77/
    > Pozdrawiam

    - "Drugi wynik w szkole" -> "ukończone z wyróżnieniem" (o ile to prawda)
    - angielski: proponuję "dokumentacja technicza - bardzo dobra znajomość, w
    mowie i piśmie - słaba znajomość".
    Nie podoba mi się zwłaszcza to "raczej",
    - doświadczenie zawodowe: zamiast "od" i do" powstawiaj łączniki pomiędzy
    datami; dopisz kilka konkretów dot. administracji serwerami w swojej
    ostatniej pracy (jakie to serwery, jaki system, jakie odpowiedzialności);
    wywal "w sumie około" - nikt nie będzie sprawdzał, czy tych firm było 12, 11
    czy 13; ZMIEŃ CHRONOLOGIĘ!!!Najświeższa praca zawsze na górze.
    - wymień, jakiei standardy WLAN, LAN i Wi-Fi znasz,
    - "umiejętność obsługi i konfiguracji systemów z rodziny DOS" - wywal to
    (lanie wody),
    - "znajomość aplikacji użytkowych dla każdego w w/w systemów operacyjnych,
    " - wywal to (lanie wody),
    - "solidne podstawy " -> zmień na "średniozaawansowana znajomość", wywal
    "niższego poziomu" (każdy, kto zna te języki, wie, jakiego są poziomu; kto
    ich nie zna, i tak nie będzie wiedział, o czym piszesz),
    - "znajomość wybranych systemów ERP i MRP zarówno od strony użytkowej jak i
    technicznej " - przykłady, nazwy tych systemów?
    - "znajomość wybranych zagadnień związanych z procesami logistycznymi i
    biznesowymi zachodzącymi w firmach" - jakieś normy?
    "od listopada 1994 roku" - wywal, chyba że starasz się o zawód kierowcy,
    - "umiejętność szybkiego uczenia się" - daj to na pierwsze miejsce
    - "ogólnie pojęta informatyka" - napisz może coś bardziej precyzyjnego, bo
    niemal każdy gimnazjalista ma tego typu zainteresowanie ;-)

    - "z chęcią podejmie" -> "z chęcią podejmę"
    - zjadłeś nawias zamykający,
    - trochę lanie wody, napsz więcej konkretów, unikaj wyrazów typu "tudzież",
    "nadmienię przy okazji" (jakiej okazji?),
    - "myślę, że..." -> "Moim zdaniem..."
    - wywal czajnik, herbatę i cukier, bo sugerują, że możesz pracować bez
    pensji ;-)

    Pozdrr.,
    Boa.