PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-20 16:36:51
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <ere9f9$tap$1@daniel-new.mch.sbs.de>
    Boa <u...@p...onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > - "Drugi wynik w szkole" -> "ukończone z wyróżnieniem" (o ile to prawda)

    Drugi wynik w historii szkoły średnia 4,93 do pierwszego zabrakło mi 0,01.

    > - angielski: proponuję "dokumentacja technicza - bardzo dobra znajomość, w
    > mowie i piśmie - słaba znajomość".
    > Nie podoba mi się zwłaszcza to "raczej",

    Raczej wynika stąd, że ciężko mi to ocenić, co prawda potrafię z małymi
    problemami porozumieć się przez telefon po angielsku, ale porównując to np.
    koleżanką która od pół roku jest w USA to wypadam dość, żeby nie napisać
    bardzo miernie. Po prostu ciężko mi znaleźć jakiś sensowny punkt
    odniesienia.

    > - doświadczenie zawodowe: zamiast "od" i do" powstawiaj łączniki pomiędzy
    > datami; dopisz kilka konkretów dot. administracji serwerami w swojej
    > ostatniej pracy (jakie to serwery, jaki system, jakie odpowiedzialności);
    > wywal "w sumie około" - nikt nie będzie sprawdzał, czy tych firm było 12,
    > 11 czy 13; ZMIEŃ CHRONOLOGIĘ!!!Najświeższa praca zawsze na górze.

    Potrafię podać nazwy, adresy i telefony komórkowe prezesów (z pamięci) do 12
    firm, jakbym poszukał w papierach być może znalazłbym jeszcze jedną lub
    dwie. Nie chcę robić CV które będzie miało 12 stron, bo nikt tego nie
    będzie czytał. Szczegóły to ja z chęcią na rozmowię kwalifikacyjnej
    wyjawię.

    > - wymień, jakiei standardy WLAN, LAN i Wi-Fi znasz,

    j.w.

    > - "umiejętność obsługi i konfiguracji systemów z rodziny DOS" - wywal to
    > (lanie wody),

    Jeśli wskażę Ci firmę, gdzie do dziś stoi komputer z PC DOS i spełnia
    znakomicie mimo upływu czasu swe zadania to także to uznasz za lanie wody?

    > - "znajomość aplikacji użytkowych dla każdego w w/w systemów operacyjnych,
    > " - wywal to (lanie wody),

    Tu miałem problem, wymienianie wszystkich aplikacji których używałem to
    pewnie strona A4, a pisanie regułek o pakietach biurowych jakoś mi nie
    podchodziło. Jak wymyślę coś sensownego to to zastąpię, na razie zostanie.

    > - "solidne podstawy " -> zmień na "średniozaawansowana znajomość",

    Moja specjalizacja ze szkoły to programista, dziś jednak po latach
    niepisania nie odważyłbym się nazwać nim. Czy w takiej sytuacji "solidne
    podstawy" nie są odpowiednim określeniem?

    > - "znajomość wybranych systemów ERP i MRP zarówno od strony użytkowej jak
    > i technicznej " - przykłady, nazwy tych systemów?

    Swojego czasu moim zadaniem było rozeznanie się (bardzo szczegółowe) po tym
    co oferowała "konkurencja" i lista nie była by krótka. Nie wymieniam, bo
    jak wyżej założyłem z góry że CV zmieści się na 2 stronach A4.

    > "od listopada 1994 roku" - wywal, chyba że starasz się o zawód kierowcy,

    Ale może pracodawcy zależec na tym aby pracownik mógł wsiąść w samochód i
    pojechać do drugiej siedziby firmy? Jakbym starał się o zawód kierowcy
    podałbym, że mam świadectwo kwalifikacji (nieważne już zresztą). :P

    > - "ogólnie pojęta informatyka" - napisz może coś bardziej precyzyjnego, bo
    > niemal każdy gimnazjalista ma tego typu zainteresowanie ;-)

    Hmmm, w sumie masz racje, to brzmi jak banał.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie