PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-20 18:07:00
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: Tomek <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Na studia się nie wybieram, uwaząm takowe za stratę czasu (przynajmniej w
    > informatyce).

    no to ciekawe podejście do sprawy. Widać że nigdy nie miałeś styczności
    ze studiami.

    Jestem typowym praktykiem, jeśli coś mi jest potrzebne to się
    > tego nauczę, postaram się zrozumieć od podstaw, jeśli nie jest potrzebne to
    > po co zaśmiecać sobie tym głowę?

    a skąd wiesz co ci kiedy będzie potrzebne? kiedyś możesz nie mieć czasu
    zapoznać się z czymś co akurat jest ci potrzebne. Kiedyś profesor od
    matematyki wykładając jakiś mało ciekawe materiał powiedział że w życiu
    zawodowym wykorzystamy może 10% tego co się uczymy na studiach, tylko
    jest ten problem że nie wiemy które 10%. Już doświadczyłem teko
    kilkukrotnie.