PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-20 16:37:44
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: yale <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński wrote:
    > ...CV, a i tak wystawiłem wersję "publiczną" to poużywajcie sobie i
    > wytknijcie mi błędy :) http://www.satfilm.net.pl/~motto77/
    > Pozdrawiam

    Może bolesne ale szczere uwagi na temat Twojego CV :)
    - wykształcenie... obecnie większość osób ma skończone studia, nie
    twierdzę że to wstyd (sam jestem technik inżynier) ale usunąłbym ten
    zapis "drugi wynik w szkole" brzmi trochę.... - zresztą BTW nic nie
    napisałeś jaka to szkoła była.

    - cenie sobie szczerość ale nie pisz że coś słabo znasz chyba że to
    kolejny język na liście. Jeżeli znajomość jest na poziomie
    komunikatywnym to napisz że znasz ten język właśnie w stopniu
    komunikatywnym.

    - Zaleca się chronologie od ostatniej pracy do tych najdalszych - u
    Ciebie jest dokładnie odwrotnie, nie jest to poważny błąd aczkolwiek
    przyjął się taki standard (w edukacji również)

    - Odnośnie pozycji "Inne uprawnienia i umiejętności", za często mi się
    powtarza słowo znajomość/umiejętność. Ale to tylko moje prywatne
    odczucia, ciężko się to czyta bo istotne słowa są gdzieś ukryte w
    zdaniach. Mówi się że CV hr-owcy czytają przeciętnie w kilkanaście
    sekund... myślę, że po tym czasie nie wiedzieliby o tobie za dużo.

    Listu motywacyjnego nigdy nie pisze jak staram się o prace (lenistwo i
    niechęć marnowania czasu na wazeline) ale twój list traktuje jako żarcik
    a nie jako typowy dokument zwany listem motywacyjnym.