PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-21 07:37:45
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Ale serwery właśnie pracują albo pod dużym obciążeniem albo nieobciążone lub
    > mało obciążone. Mylę się?

    Nie mylisz się, ale jest słowo mówione i słowo pisane.
    Różnią się tym, że w słowo mówione często wplata się żargon, i często
    jest ono "byle jakie", bo na takie mozna sobie pozwolić podczas
    komunikacji słownej, zwłaszcza między dwoma luźdzmi z tej samej branży.
    Słowo pisane natomiast powinno być czyste od żargonu. Z tego wynika
    to, że potrafisz się posługiwać słowem pisanym równie sprawnie, co
    serwerami. Ale zrobisz jak uważasz.

    > Zakładam, że moje CV może trafić w ręce HR a nie szefa działu IT, to
    > określenie dla niej/niego powinno być zrozumiałe (chyba).

    Nie wiem, może zrozumie, a może uśmiechnie się pod nosem.
    To "oparcie" mnie osobiście śmieszy, przeciez da się to ując w bardziej
    przystępny sposób.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.