PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-20 17:02:35
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <erf8c2$231$1@nemesis.news.tpi.pl>
    yale <N...@g...c
    om> m.in.
    napisał(a)::

    > Może bolesne ale szczere uwagi na temat Twojego CV :)
    > - wykształcenie... obecnie większość osób ma skończone studia, nie
    > twierdzę że to wstyd (sam jestem technik inżynier) ale usunąłbym ten
    > zapis "drugi wynik w szkole" brzmi trochę.... - zresztą BTW nic nie
    > napisałeś jaka to szkoła była.

    Na studia się nie wybieram, uwaząm takowe za stratę czasu (przynajmniej w
    informatyce). Jestem typowym praktykiem, jeśli coś mi jest potrzebne to się
    tego nauczę, postaram się zrozumieć od podstaw, jeśli nie jest potrzebne to
    po co zaśmiecać sobie tym głowę?

    > - cenie sobie szczerość ale nie pisz że coś słabo znasz chyba że to
    > kolejny język na liście. Jeżeli znajomość jest na poziomie
    > komunikatywnym to napisz że znasz ten język właśnie w stopniu
    > komunikatywnym.

    Nie będę udawał, że jestem poliglotą, angielski w szkole miałem, później to
    już tylko dokumentacja. Znam ludzi, którzy naprawdę znają angielski i
    podług nich to ja śmiało i bez skrępowania mogę powiedzieć, że ja nie
    znam. :P

    > - Zaleca się chronologie od ostatniej pracy do tych najdalszych - u
    > Ciebie jest dokładnie odwrotnie, nie jest to poważny błąd aczkolwiek
    > przyjął się taki standard (w edukacji również)

    No dawno nie pisałem CV, poprawie się.

    > - Odnośnie pozycji "Inne uprawnienia i umiejętności", za często mi się
    > powtarza słowo znajomość/umiejętność. Ale to tylko moje prywatne
    > odczucia, ciężko się to czyta bo istotne słowa są gdzieś ukryte w
    > zdaniach. Mówi się że CV hr-owcy czytają przeciętnie w kilkanaście
    > sekund... myślę, że po tym czasie nie wiedzieliby o tobie za dużo.

    Pisanie CV na 8 stron bardzo szczegółowo też raczej nie ma sensu, podszedłem
    do tematu tak, że CV ma dać jakiś zarys a nie pełne informacje. Te na
    ewentualnej rozmowie, choć być może moje założenie były od podstaw błędne.
    W jednej z tych firm, które wymieniłem dostało i się raz zadanie wyboru
    pracowników do zespołu i znakomicie Pamiętam co mnie drażniło po
    przeczytaniu kilkudziesięciu, błędów tych starałem się nie popełnić u
    siebie.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie