PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-17 10:18:01
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: Andrzej <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ziemek Borowski napisał(a):
    > Andrzej na pl.praca.dyskusje:

    > Czekaj: sugerowałeś że raczej doświadczenia nie masz (normalnego,
    > komercyjnego, w zespole, nie własnego dłubania).
    Dokladnie, bo nie mam. Kolega sugerowal ze 2k to duzo (ogolnie), wiec
    wyrazilem swoja opinie. Dla osoby z jakims bagazem doswiadczeniem moim
    zdaniem nie jest kwiota wysoka (caly czas mowa o kwocie butto). Nie
    napisalem wyzej ze chodzi o mnie ;)

    > A pieniądze zwykle zależą możliwej odpowiedzialności i samodzielności
    > człowieka i tego ile dla firmy zarabia (niekonicznie bezpośrednio).
    To na rozmowie trudno ocenic, szczegolnie jesli ma to byc pierwsza stala
    praca, dlatego tez poprosilem na grupie o pomoc w usteleniu sensownej
    kwoty o ktora moglbym sie starac