PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-17 17:40:03
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej na pl.praca.dyskusje:
    > To na rozmowie trudno ocenic, szczegolnie jesli ma to byc pierwsza stala
    > praca,

    To akurat świetnie widać na rozmowie. Zakres obowiązków, choć zgrubny
    tak się zwykle jakoś poznaje (jeśli już jest jakakolwiek wola
    zatrudnienia tej osoby).

    > dlatego tez poprosilem na grupie o pomoc w usteleniu sensownej
    > kwoty o ktora moglbym sie starac

    Ale dałeś za mało danych. Bo czym innym jest poziom oczekiwań (tu
    średnia krajowa w sektorze przedsiębiorstw (w czerwcu 2005, bez
    wypłat z zysku 2496,67) jest fajnym wskaźnikiem) a czym innm to co ma
    ochotę zapłacić pracodawca.

    Ja tam bym po prostu sugerował informację: oczekuję (potrzebuję w
    domyśle) tyle, choć możemy negocjować. I zostawić sobie 10%-15% na
    negocjacje.

    --
    Ziemek