PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka pl/aca ;-)
  • Data: 2005-07-18 03:10:22
    Temat: Re: Jaka praca taka pl/aca ;-)
    Od: <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej <c...@p...onet.pl> napisal/(a):

    > Nie neguje tego :) wiecej - zgadzam sie. Przdewszystkim watek ten mial
    > pomoc mi w usteleniu kwoty o ktora mozna sie ubiegac na starcie.

    byc moze umknelo to Twojej uwadze, ale juz na poczatku tego watku ktos
    napisal, zebys nie probowal wyciagac jakichkolwiek prawidlowosci z tych
    dwoch rozmow kwalifikacyjnych; zauwazono rowniez ze im mniejsza firma,
    tym wiekszy wplyw na kwestie finansowe maja widzimisie wlascicieli;
    krotko mowiac: im mniejsza firma, tym wieksza masz szanse ze trafisz
    na czlowieka, ktory bedzie wymagal niewiadomoczego za najnizsze mozliwe
    pieniadze;

    takie zachowania nie maja zadnego zwiazku z ranga projektow, ktore firma
    wykonuje; jak juz napisano w tym watku - jest to glebsza kwestia zwiazana
    chociazby z szacunkiem, jakim pracodawca darzy swoich pracownikow;

    zatem Twoje tytulowe "jaka praca taka placa" oczywiscie sie nie sprawdza;
    bo za robienie "tego samego" - czyli prac przy projektach informatycznych
    podobnej rangi jako osoba z porownywalnymi umiejetnosciami przez podobny
    okres - u roznych pracodawcow dostaniesz naprawde rozne pieniadze;

    mysle zatem, ze masz jakies kryteria ktorymi masz zamiar sie kierowac
    przy wyborze pracodawcy: i nie jest to kryterium "kto da mi prace za
    XXXX PLN" (tak sadze); mam tez nadzieje, ze nie jest to kryterium:
    "kto mi w ogole da prace";

    pzdrv;
    adas;