PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
  • Data: 2009-04-15 22:18:51
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gs4cjd$dcf$1@news.wp.pl nszoczi
    <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl> pisze:

    > Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    > pytanie o oczekiwania finansowe???
    To zależy IMO od co najmniej kilku czynników.
    Na przykład:
    - kto jest oferentem
    - co chcesz osiągnąć
    - jak bardzo potrzebujesz _tej_ pracy
    - jakie masz inne możliwości zatrudnienia.

    Skupię się przede wszystkim na kryterium pierwszym. Jeśli rozmawiasz w
    wyniku odpowiedzi na ogłoszenie pracodawcy poszukującego pracowników, to
    jest on trochę tak, jak straganiarz zachęcający nabywców do zakupu swoich
    pomidorów - eksponuje je i podaje ich cenę.
    Przecież pracodawca nie ogłaszał, że otwiera przetarg na stanowisko XXX, no
    nie?
    Więc niech on podaje zalety(?) swojego towaru.
    I to mu należy powiedzieć jakoś ubierając w stosowne frazesy.
    Ale jeśli twoja sytuacja nie pozwala ci na rozmowę z takiej pozycji, to nie
    wiem co poradzić.

    --
    Jotte