PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
  • Data: 2009-04-16 21:32:25
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: "b3ut" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem jak to wygląda w innych branżach, mogę powiedzieć jakie są moje
    doświadczenia w IT.
    Na pytanie na jakie zarobki liczysz odpowiadasz prawdę.
    Jeśli twoje oczekiwania będą niewspółmierne do tego co pracodawca zarezerwował
    sobie na to stanowisko usłyszysz odpowiedź, iż "firma nie może sprostać
    Pańskim oczekiwaniom"
    Jeśli twoje oczekiwania będą znacząco wyższe niż pracodawca ma w planach
    wydać, otrzymasz pytanie "czy jest to kwota do negocjacji?".
    Jeśli kwota ta jest znacznie mniejsza niż pracodawca jest gotów wydać to jest
    pierwszy test "jaki to pracodawca". Dobry powie: U nas na takim stanowisku
    zarabia się <kwota>, taka wartość będzie widniała na umowie. Kiepski
    pracodawca oczywiście nie zareaguje :-)