PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
  • Data: 2009-04-18 19:13:26
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: X <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nszoczi napisał:

    > Mam pytanie jaka jest najlepsza odpowiedź na rozmowie kwalifikacyjnej na
    > pytanie o oczekiwania finansowe???
    > To jest najgorsze dla mnie pytanie na które z odpowoiedzią mam zawsze
    > problem...

    No cóż, ja 1,5 roku temu nie odpowiedziałem wprost na to pytanie i
    zaproponowali mi 8tys. brutto, a potem jak powiedziałem że mi to nie
    pokryje kosztów przeprowadzki i żeby dali więcej to dali 9tys.brutto,
    ale i tak odmówiłem. Duża firma w Krakowie.A ja daleko mam do Krakowa i
    dlatego też olałem ofertę:) Teraz gdybym sie cofnął w czasie, może
    powiedziałbym że chcę 12tys. brutto plus premia ale mogliby odrzucić
    takie wymagania.. kto wie:)