PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
  • Data: 2009-04-19 10:54:26
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 17 Apr 2009 12:53:56 +0000 (UTC), Łukasz napisał(a):

    > Podawanie widełek do głupota. Czemu to ma służyć? Niższa cena to minimum za
    > które zgodzisz się pracować - to logiczne. A czemu ma służyć kwota wyższa?
    > Jeżeli pracodawca chciałby nawet dać więcej to dla ciebie to za dużo i się nie
    > zgodzisz?
    >
    > Lepiej powiedzieć: "xxxx zł to jest kwota która by mnie w pełni
    > satysfakcjonowała, ale ewentualną Państwa propozycję również możemy
    > przedyskutować."

    Zależy z kim rozmawiasz.
    Są firmy, gdzie kierownictwo woli mieć zadowolonych pracowników, stąd wolą
    zatrudniać ludzi na których ich po prostu stać, czyli dać im płacę która
    ich będzie cieszyć.

    Widełki też się przydają, jak jeszcze nie wiesz dokładnie co będziesz
    robić, a druga strona stawia duży nacisk na cenę (to dość powszechna
    sytuacja) - wtedy przynajmniej nie wyjdziesz na kłamcę jak po poznaniu
    dokładnych warunków w swoich widełkach zaczniesz poruszać się w górę...

    Choć jasna sprawa - najlepiej gdy widełki podaje pracodawca, bo to on ma
    najlepszą wiedzę o oczekiwaniach wobec kandydata i możliwościach firmy. Ale
    w Polsce to jeszcze trochę zajmie, nim szumne agencje rekrutacyjne to
    opanują.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net