PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka odpowiedź na pytanie o zarobki? › Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
  • Data: 2009-04-19 19:29:29
    Temat: Re: Jaka odpowiedź na pytanie o zarobki?
    Od: Andrzej <a...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Emka napisał:

    > "nszoczi" <nszoczi1[bezTego]@wp[bezTego].pl> napisał w wiadomości

    > Bo to zwykły baran był ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Emka

    powszechna praktyka: nienie, to pan jako kandydat do pracy musi pierwszy
    powiedzieć stawkę, a my albo zaakceptujemy albo nie (i stąd tyle pytań w
    necie: ile krzyknąć w takiej i takiej firmie - czy to nie chore?)

    a potem po rozmowie zero odzewu i nie wiesz czy za dużo krzyknąłeś, czy
    byłeś dla nich za słaby... ot, taka kultura rekrutacji w naszym kraju.