eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-10 22:09:10
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:eqg2n2$dp$1@news.interia.pl chairon
    <c...@i...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Przeglądałem trochę archiwum, ale mimo wszystko nadal mam kilka pytań. Jak
    > wysyłać te dokumenty do firmy rekrutującej (nie bezpośrednio do
    > pracodawcy).
    Strona oczekująca informacji, jeśli jest poważna, powinna określić sposób i
    formę przekazania tej informacji. Jeśli to robi - należałoby się zastosować.
    A gdy tego nie dokonuje to znaczy, że albo akceptuje powszechnie przyjęte
    normy, albo jest jej obojętne więc pisz jak chcesz, jeśli w ogóle chcesz.
    PDF - Portable Document Format po to został wymyślony, żeby na różnych
    platformach dokument wyglądał tak samo. I to działa. W tym formacie
    dostarczne są wszelkiego rodzaju instrukcje, manuale, dokumentacje itp.
    Jeśli ktoś nie potrafi z tego skorzystać - cóż, daje jednoznaczne świadectwo
    o sobie.
    Z drugiej strony nie widzę przeszkód w dołączeniu dokumentów _dodatkowo_
    również w innych szeroko rozpowszechnionych formatach, co za problem.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1