PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-10 16:37:26
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:eqhe43$eu3$1@news.onet.pl...

    > no to żeś poszalał.

    Acrobat Reader jest dostepny za darmo i tak samo powszechny jak Word. Jesli
    w jakiejs firmie nie znaja formatu PDF to ja nie chcialbym tam pracowac (bo
    nie wiadomo czego jeszcze nie znaja).
    A zdarzalo mi sie odbierac pliki w roznych formatach, takze .dat. I to
    pomimo prosb zeby przeslac je 'dobrze'. Za drugim razem odpowiadalem
    "dziekuje za nadeslane dokumenty..."

    Pozdr. Filip