eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-10 14:04:12
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Ja osobiście jestem zwolennikiem przysyłania mi dokumentów .doc
    >> zamiast .pdf, czy gorzej jakiegoś OpenOffice. Powodem nie jest to, że
    >> nie umiem ich otworzyć (chociaż w przypadku OpenOffice, różnie bywało
    >> z dostępem do kompa, na którym akurat ten syf był zainstalowany), ale
    >> zwyczajnie to, że dokument Worda mogłem sobie zawsze troszkę
    >> zmodyfikować przed wydrukiem, celem (1) optymalizacji graficznej pod
    >> swoim własnym kątem (jestem zdecydowanym wzrokowcem), (2) dostosowania
    >> do problemów z drukarką (a drukarki z reguły miałem problematyczne).
    >
    > No cóż, nie masz prawa grzebać w moim CV i czegokolwiek zmieniać.

    A niby dlaczego nie mam prawa nic zmienić (np. wyregulować marginesów
    dla swojej drukarki, aby się całość wydrukowała) na swój własny użytek?

    > Jak masz problemy z obsługą komputera to się po prostu naucz.

    Nie mam problemów. Problemy leżą w źle działającej drukarce.

    > Jak ktoś chce dostać dokument worda to i tak wysyłam pdfa, jakoś nigdy
    > nie było problemów, a przynajmniej tak łatwo mi nie będą w tym grzebać.

    Najwyżej tego nie wydrukują. Najwyżej nie dostaniesz tam pracy.


    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1