eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak powinno się wysyłać CV i LM? › Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
  • Data: 2007-02-10 13:01:09
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: sg <a...@s...org.pl_without> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-02-2007 o 10:29:52 Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):

    > chairon wrote:
    >
    > stanowiska nie naciagaja swoich papierow pod katem danego stanowiska. W
    > LM pisze sie w takich przypadkach, jaki rodzaj pracy chcialoby sie
    > wykonywac i dlaczego i co nas zainteresowalo w ogloszeniu.
    > Bywa tez, ze firma rekrutacyjna obsluguje kilka firm i dziala na
    > zasadzie "niech sie ludzie pozglaszaja, a my ich dopasujemy do naszych
    > klientow". Widywalam ogloszenia - wprawdzie w PL takie sie zdarzaly
    > rzadko - w ktorych nie bylo nic ani o firmie, ani o rodzaju pracy i
    > wymaganiach, tylko sama branza ("masz doswiadczenie w IT, napisz do
    > nas"). Jest to o tyle ciekawy pomysl, ze ludzie nie znajac firmy i
    > I.

    To powiedz mi jak w takim razie napisać LM na stanowisko o którym nic nie
    wiadomo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1