PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 10:17:43
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a6polt$jb4$1@news.tpi.pl...

    | Tylko Ci wielcy ludzie nie przesiadywali bez ruchu po wiele godzin
    dziennie
    | przed komputerem bedąc jeszcze dziećmi. Michał w wieku 30 lat będzie miał
    | nieodwracalne zmiany w kregosłupie szyjnym i lędźwiowym, czyli praktycznie
    | zostanie kaleką.
    |
    | Wiesiek

    To nie jest tak do konca. Ja tez bedac duzo mlodszym (mam 31 lat) myslalem
    ze bede
    siedzial przed komputerem, dniami i nocami siedzialem... i co ? Dzisiaj bez
    wypadu w gory
    nie moge zyc. Dziewczyna, rower, turystyka. Kocham to, kocham ze wykonuje
    prace
    ktora lubie i to, ze natura dala o sobie znac i oderwala mnie od komputera
    ;-)

    Pawel