PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem? › Re: Do jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem?
  • Data: 2005-09-23 16:09:14
    Temat: Re: Do jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem?
    Od: nbs <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > :) A próbowałeś się czegoś nauczyć sam? Ja Ci powiem jak to u mnie
    > wygląda. Jak mi coś potrzebne i tego nie umiem, to się tego uczę. Jak mi
    > nie potrzebne to nie.

    W takim razie jestes wyjatkiem. Powinno to brzmiec jakos tak:

    "Jak mi cos potrzebne i tego nie umiem, to pytam sie kolegi albo ide na
    skroty. W ostatecznosci cos doczytam. Jesli to nadal nie dziala to
    udaje, ze problem nie istnieje."

    Kazda, nawet najdurniejsza (jak wydawalo mi sie w czasie studiow)
    pierdola z wykladow juz mi sie przydala w praktyce. A pracuje zawodowo
    ledwie pare lat. Jasne, wiedzy z wykladow nie da sie zastosowac wprost,
    najpierw trzeba temat rozpracowac. Ale majac podstawy jest to wykonalne
    w skonczonym czasie. Bez znajomosci tych podstaw zakopiesz sie w
    detalach lub (w najlepszym przypadku) rozwiazesz problem "na pale".

    \R.