PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem? › Re: Do jakiej pracy trzeba być zwykłształcenia informatykiem?
  • Data: 2005-09-24 10:33:44
    Temat: Re: Do jakiej pracy trzeba być zwykłształcenia informatykiem?
    Od: "Radek" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym się różni informatyk po UW, od innych informatyków,
    > nawet magistrów inżynierów,
    > że ROZUMIE, i dlatego nie musi pamiętać.
    >
    > On MYŚLI, a nie posłusznie wykonuje ( a potem ma kłopoty),
    > więc z tym kuciem to trochę nie trafiłeś.

    Dlaczego nie odpowiedziałeś na moje pytanie? Nie zrozumiałeś? Napisze jasno.
    Być może większość studentów UW stwierdziło że te studia są bezsensowne i
    dlatego z nich zrezygnowało? To nie znaczy że jeśli ich wyrzucili to oni
    tego nie chcieli. Po prostu mogli nie mieć czasu na głupoty, przestali się
    uczyć pod studia, olali to... Wielu na UŚ tak robi. Być może na UW także?