PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem? › Re: Do jakiejpracytrzebabyć zwykłształceniainformatykiem?
  • Data: 2005-09-23 16:45:41
    Temat: Re: Do jakiejpracytrzebabyć zwykłształceniainformatykiem?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <3...@n...onet.pl>
    Aleksander Galicki napisał(a):

    > Ich sprawa, ale czegos nie rozumiem. W dobre wyksztalcenie trzeba
    > zainwestowac pare lat - w pelnym wymiarze - niezaleznie od tego,
    > czy sie chodzi na wyklady, czy sie sprowadza ksiazki z Amazona/Springera/..

    Trzeba.

    > (no bo w empiku, czy miejskiej
    > bibliotece zadnego wyksztalcenia nie zdobeda).

    Są biblioteki uczelniane.

    > To siedza w domu przez pare lat i czytaja?

    O czytaniu mówiłem przy podstawach teoretycznych. A je możesz zdobywać
    zarówno na wykładach jak i czytając.

    > Niewielu (ale tez niewielu znam). Widzisz, dla mnie studia = dyplom + kawal
    > wyksztalcenia. Niektorzy tutaj mowia, ze dyplom sie dzis nie liczy. Wzruszam
    > ramionami - skoro w ich swiecie sie nie liczy, to moze tak jest - moze kiedys
    > odwiedze ich swiat turystycznie, gdy tanie linie lotnicze zaczna do nich
    > latac.

    Odwiedź też wtedy tych dla których studia = dylpom = kawałek papierka,
    który jak zobaczą pracodowacy to od razu orgazmu dostaną.

    > A wyksztalcenie to czesc kultury osobistej

    Jeśli przez wykształcenie rozumiesz zdobytą wiedzę, to w pełni się
    zgadzam.

    > znajomosc teorii zlozonosci Kolmogorova moze przekladac sie na bonusy
    > materialne w rownie znikomym stopniu co lektura Flauberta.
    > Ale ja czytalem Flauberta i Kolmogorova wylacznie dla przyjemnosci.

    No, myślę, że gdybyś nie studiował, to też by było dla przyjemności.

    pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl