PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem? › Re: Do jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem?
  • Data: 2005-09-23 11:25:39
    Temat: Re: Do jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.dj7jjm.fco.styx___@hades.t15.ds.pwr.wro
    c.pl...
    >W artykule <dh0hls$rs3$1@julia.coi.pw.edu.pl>

    > A Ty znasz?

    > Byłeś, widziałeś?

    Mam znajomych w duzych firmach i wiem mniej wiecej jak to wyglada. Ja bym
    poszedl nawet dalej, przyjmuja nie tle absolwentow, ale albsolwentow
    renomowanych uczelni.
    I to nie jest moje widzimisie.
    Tu masz cytacik
    "Dla nas liczą się przede wszystkim wiedza i doświadczenie kandydata. Jednak
    w sytuacji, gdy te są zbliżone, zwracamy uwagę na to, jaką szkołę
    ukończył" - mówi Joanna Jaworska, dyrektor ds. personalnych w IBM Polska.
    Pracownicy jej działu personalnego jednak rzadko mają okazję rozstrzygać
    podobne dylematy. Większość absolwentów uczelni niepaństwowych nie dociera
    do ostatniego etapu rekrutacji. Podobnie zresztą jest w innych firmach
    zachodnich, takich jak IFS czy Motorola. "

    Inny fragment:

    "Sam mam znajomych na kilku uczelniach prywatnych. Zdają po 5, 6 egzaminów
    semestralnych w jeden weekend. Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji w żadnej
    z renomowanych uczelni" - śmieje się szef działu HR w dużym zachodnim
    koncernie informatycznym."

    Caly artykul:
    http://www.computerworld.pl/artykuly/31509.html
    Polecam