  • Data: 2002-07-31 15:51:21
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane pr
    Od: ZoLT <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym nie bardzo rozumiem. Pracodawca odrzucił twoją aplikację i już
    > chcesz popełnić samobójstwo ? Nie licz na żadną pomoc - nikt ci nie pomoże.
    > Za pracą trzeba się nachodzić. Są różni pracodawcy i różni pracownicy.
    > Papierek z uczelni u jednych się liczy, u innych nie. Więcej wytrwałości !
    > Nie myśl o tym swoim średnim wykształceniu, myśl o swoim doświadczeniu i
    > umiejętnościach.

    Może nie tak brutalnie:-) Szukam swojego miejsca na rynku pracy napewno
    mam też coś do zaoferowania pracodawcy co stawia mnie w sytuacji że
    kiedyś tą prace znajde ale dobijają mnie oferty stawiające wymagania typu:

    -bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego windows 2000, pakietu
    office i serwera poczty elektronicznej
    -Wykształcenie wyższe

    To jest prawdziwa oferta która przed chwila przeczytałem. Poco tutaj
    wykształcenie wyższe, przecież to sa tak banalne zagadnienia, no ale
    pracodawce stac i chce osoby po studiach, odpadam na samym poczatku.

    wielkie dzięki za rady