PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-07-31 17:00:30
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "vXhz" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewniam cię, że rzeczywistość jest odległa od tego.

    a ja zapewniam cie, ze nie... trzeba tylko chciec i pracowac nad soba...
    wtedy wszystko jest mozliwe! nie przytaczam teorii, ja tak dzialam w
    praktyce. nie widze problemu czy mam pracowac lub tworzyc kod dla linuksa,
    win, beos, qnx, vxworks... czy innego "narzedzia" (nawet jesli go nie znam
    jest przeciez dokumentacja i jest to kwestia czasu - kilku dni badz
    tygodni - kiedy sie przestawie) czy tez ma to byc nawet prosta strona www
    pisana jakims dziwnym skryptem. znam mechanizmy, technologie, standardy, a
    narzedzie wyzej tego nie podskoczy... reszta, to tylko wybadanie co tak
    naprawde mozna zrobic uzywajac tego narzedzia (czytaj - jak blisko trzyma
    sie tych standardow)

    --
    pozr
    vXhz