PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-07-31 16:49:46
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "vXhz" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no widzisz... bladego pojecia nie masz o tym, o czym pisalem!!! nic nie
    zrozumiales!!! i to wlasnie odroznia studentow od ludzi z wyksztalceniem
    srednim (nie ublizajac nikomu; jesli ktos sie poczul dotkniety -
    przepraszam)

    --
    pozdr
    vXhz

    ps. "swiezo upieczony" absolwent politechniki (tzn. mgr inz. :p), obeznany
    ze wszystkimi zagadnieniami wymienionymi w poprzednim poscie (poznane na
    studiach, poglebione w ramch wlasnych zainteresowan), stosujacy je w
    praktyce (nie tylko zawodowo), pracujacy w duzej firmie informatycznej
    posiadajacej oddzialy na calym swiecie (bardzo znanej - nie microsoft)... za
    ciezkie pieniadze :) ...

    ps2. bynajmniej nie o strony www mi chodzilo!!! :) ... bez urazy, zaden z
    ciebie "doswiadczony" informatyk, amator... to sie zgodze - nie masz papieru
    i tu caly bol... chociaz, musze ci tesh przyznac racje, papier to czasami
    nie wszystko :)

    !!! wez sie w garsc chlopie i idz na studia !!!