  • Data: 2002-07-31 17:07:47
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie ogłoszenie raczej świadczy o głupocie pracodawcy, który nie rozumie, że
    > do takiego pracy nie są potrzebne żadne studia.

    tyle, ze z przytoczonej czesci oferty nie wynika co to za praca.
    byc moze jest to praca wymagajaca wiedzy/umiejetnosci nabywanych
    na (jakichs) studiach.
    a win i office sa _tylko_ narzedziami, ktorych obslugi nikt tam praocnwika
    nie zamierza uczyc... a ktorych _dobra_ znajomosc jest niezbedna.

    pozdrawiam

    romekk