PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-07-31 17:51:48
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: ZoLT <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-07-31 18:49, Użytkownik vXhz napisał:
    > no widzisz... bladego pojecia nie masz o tym, o czym pisalem!!! nic nie
    > zrozumiales!!! i to wlasnie odroznia studentow od ludzi z wyksztalceniem
    > srednim (nie ublizajac nikomu; jesli ktos sie poczul dotkniety -
    > przepraszam)

    Studentów od ludzi z wykształceniem średnim odróżniają klapki na oczach
    i mania wyższości. Nie potrafisz podeprzeć się rzeczowymi przemyśleniami
    więc wszystko zgrabnie prubujesz zakończyć ukrytym stwierdzeniem że
    jesteś lepiej wykształcony więc nikt nie będzie ci podskakiwał bo
    napewno nie może miec racji.

> [...]
    > studiach, poglebione w ramch wlasnych zainteresowan), stosujacy je w
    > praktyce (nie tylko zawodowo), pracujacy w duzej firmie informatycznej
    > posiadajacej oddzialy na calym swiecie (bardzo znanej - nie
    microsoft)... za
    > ciezkie pieniadze :) ...
    >
    > ps2. bynajmniej nie o strony www mi chodzilo!!! :) ... bez urazy, zaden z
    > ciebie "doswiadczony" informatyk, amator... to sie zgodze - nie masz
    papieru
    > i tu caly bol... chociaz, musze ci tesh przyznac racje, papier to czasami

    Oczywiście najlepiej przesiedziec nastepne 5 lat pierdząc w stołek na
    uczelni.
    Cos wyjaśnie. Nie szukam pracy za olbrzymi szmal niech studenci świetnie
    wykształceni obeznani sobie ja zabierają ja szukam poprostu pracy, tacy
    ludzie jak ja pracują w małych firmach nie zaś w międzynarodowych
    molochach. Jest to doskonały start i mozliwość poznania tych technologii
    o których mówisz ale w czasie dużo krótszym i napewno w lepszy i
    ciekawszy sposób ( praktycznie ) no ale niestety widząc znajomość tematu
    u niektórych pracodawców ....