  • Data: 2002-07-31 16:31:08
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZoLT <m...@m...net> napisał(a):

    > Może nie tak brutalnie:-) Szukam swojego miejsca na rynku pracy napewno
    > mam też coś do zaoferowania pracodawcy co stawia mnie w sytuacji że
    > kiedyś tą prace znajde ale dobijają mnie oferty stawiające wymagania typu:
    >
    > -bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego windows 2000, pakietu
    > office i serwera poczty elektronicznej
    > -Wykształcenie wyższe
    >
    > To jest prawdziwa oferta która przed chwila przeczytałem. Poco tutaj
    > wykształcenie wyższe, przecież to sa tak banalne zagadnienia, no ale
    > pracodawce stac i chce osoby po studiach, odpadam na samym poczatku.

    Przy takim ogłoszeniu również odpadam, gdyż nie posiadam bardzo dobrej
    znajomości systemu operacyjnego windows 2000, pakietu office i serwera poczty
    elektronicznej i nie zamierzam posiadać. Wiem tyle, co jest mi potrzebne.

    Takie ogłoszenie raczej świadczy o głupocie pracodawcy, który nie rozumie, że
    do takiego pracy nie są potrzebne żadne studia.

    Sam więc widzisz, że pracodawcy sa bardzo różni i nie ma powodu, żebyś
    popadał w kompleksy z powodu braku jakiegoś papierka.