PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-10 20:45:10
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: Michał <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze Ci radzą - jeśli rzeczywiście Twoi rodzice są w stanie
    > "dofinansować"
    > studia kilkaset PLN/m-c - idź na dzienne na dobrej uczelni. Taka suma, w
    > połączeniu z jakimś stypendium/kredytem studenckim, wystarczy (może nie w
    > warszawce, ale w każdym normalnym mieście). Jedz makaron z cebulą, zamiast
    > rozrywek ucz się ciekawych rzeczy, na trzecim/czwartym roku znajdź sobie
    > jakieś zajęcie - choćby i za darmo, dla nabrania doświadczenia.

    O jakim zajęciu mówisz? Jakie zajęcie mogłoby dać mi naprawdę cenne
    doświadczenie? Na tyle cenne, że warto zrezygnować z pieniędzy. Przyznam, że
    mógłbym zrezygnować z kasy dla prawdziwie intelektualnego zajęcia, które da
    mi doświadczenie w dobrze płatnej branży... tylko jakiej? Jakie konkretnie
    stanowisko / technologia?