PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-10 21:18:28
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: Michał <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, w jakim mieście mieszkasz? Przykładowo w Wawie w godzinach
    > szczytu metro i tramwaj rządzą. Jeżeli chcesz załatwić wiele spraw w
    > krótkim
    > czasie to albo przed 7-ą albo po 19-tej :)

    Tyle że ja miałem na myśli sprawy typu, spotkać się z jakąś koleżanka itp.
    ;-)... poza tym jak jedziesz gdzieś, musisz być elegancki. Choćby na
    spotkanie z klientem, nie chodzi mi oczywiście o spotkanie z klientem jako
    przedstawiciel handlowy a coś na wyższym stopniu... to trzeba jakoś
    wyglądać. Ja wiem, że np. taki pociąg inter-city to wygląda całkiem,
    całkiem... ale tramwaje, metra i autobusy?

    Poza tym zależy jak ktoś uważa że go "stać". Znam takich co zarabiają po
    1000 zł miesięcznie, ale mieszkają z rodzicami i na kontach mają po 50, 100
    a nawet 200kzł :). Ale gdyby zaczęli żyć normalnie jak przystało na 30-sto
    paro letniego człowieka... oczywiście nie mówię że Ty tak żyjesz. Ale ja tak
    nie chce.

    Nie wiem co chciałbym w życiu robić... bo to jest łatwe do powiedzenia jak
    się nigdzie nie pracowało i żyje się marzeniami... Ale generalnie to bardzo
    odpowiadałaby mi rola pracodawcy, takiego który "wdraża postęp
    technologiczny w firmach", tzn. zbiera zlecenia na różne prace, które
    częściowo wykonuje sam a częściowo zleca innym. Takiego pracodawcę ludzie
    szanują. A mnie bardzo kręci biznes :)...

    Jeśli uważasz że jesteś w 100% zadowolony z życia... albo chociaż pod
    względem zawodowym to opowiedz mi jak Ty doszedłeś do obecnego stanowiska i
    czym się zajmujesz. Chętnie posłucham także historie tych którzy sukcesu nie
    osiągnęli a myśleli jak ja...