PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-11 18:16:53
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cs14es$q7e$1@news.onet.pl...

    > przecież pisał, że kończy studia - wszystko jasne ;)

    Szkole srednia konczy, nie studia - tak napisal w pierwszym poscie z watku.
    Czyli ma 18-19 lat. Ale wcale nie uwazam, ze "wszystko jasne". To wcale nie
    jest "szczeniecy wiek", 13 lat to szczeniecy wiek, a wartosci takie jakie go
    pociagaja zdarzaja sie i u 40-latkow. Uwazam za objaw dojrzalosci, ze sie
    zastanawia nad swoimi wyborami w kontekscie calego zycia, gdy tylu mlodych
    ludzi bezmyslnie idzie z pradem i po prostu za swoim srodowiskiem na zle
    wybrane studia czy za swoim srodowiskiem do latania za szybka kasa. I nie
    tylko sie zastanawia, ale poszedl zapytac ludzi spoza swojego srodowiska - a
    czyjes srodowisko jest zwykle jednostronnie ukierunkowane w taka czy inna
    strone. Podejscie "chce jak najszybciej zasiasc za kierownica bmwicy" moze
    sie nie podobac i byc uwazane za mylne podejscie do zycia, na ktorym
    czlowiek wychodzi stratny i ja tez tak uwazam, ale ta roznica wartosci nie
    jest powodem, zeby sie wysmiewac z kogos za to, ze sie zastanawia nad
    wyborem i bagatelizowac go za wiek, zwlaszcza ze szczerze o wieku napisal i
    nie stara sie udawac starszego, niz jest.

    I.