PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
  • Data: 2005-01-10 22:22:18
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <crupgo$e32$1@inews.gazeta.pl>, Michał wrote:
    > O jakim zajęciu mówisz? Jakie zajęcie mogłoby dać mi naprawdę cenne
    > doświadczenie? Na tyle cenne, że warto zrezygnować z pieniędzy.

    U mnie była to administracja systemem na wydziale. Za symboliczne
    pieniądze (hmm, chyba było to sto parę złotych ;-) - kilka lat
    temu). Ktoś tam zaczepił się jako pomocnik prowadzącego kursy Oracle.
    Ktoś inny w ramach pracy magisterskiej robił jakieś Javowe rozszerzenia
    do Grida - nawiązując przy tym kontakty zagraniczne. Ktoś inny na
    czwartym roku zaczepił się za niewielkie pieniądze do klepania ekranów
    w firmie e-learningowej (po prawdzie, to wtedy mu to z różnych przyczyn
    odradzałem - i dobrze, że nie posłuchał :), teraz jest kierownikiem
    kilkunastoosobowej grupy programistów). Ktoś jeszcze hobbystycznie
    prowadził miejski portal...

    To sa przykłady moich dobrych kolegów ze studiów. Fakt, że nie jest
    to może próbka reprezentatywna (administratorzy-terminatorzy i okolice),
    ale wszyscy z nich po półtora roku od ukończenia studiów żyją na poziomie
    chyba takim, jakiego "wymagasz" - mieszkania, samochody itp. Samodzielnie
    - bez rodziców sponsorujących zabawki itp.

    (Tylko ja się póki co dorobić większych (nie)ruchomości nie moge,
    ale to z "przyczyn obiektywnych" ;-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH