PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 08:54:25
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Kira <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sheer [Fri, 18 May 2007 05:56:31 +0200]:

    > a ty ile masz już lat, żeś taka zgorzkniała!?

    Do 30 jeszcze mi kawałek brakuje - możliwe że dlatego nijak
    zgorzknieniem ci dorównać nie potrafię. Ale możemy się za te
    parę lat jeszcze raz porównać.

    > niestety wobec chamstwa i przestępców często trzeba użyć
    > adekwatnych środków

    Nie rozumiem - czemu tak bardzo ci zależy na spędzaniu połowy
    życia z chamami i braniu od nich forsy...? Masochizm?

    > Przecież w poważnych firmach i w poważnych państwach,
    > np. w *liberalnych* USA, w dobrym tonie jest jeśli asystentkami,
    > sekretarkami etc. są całkiem stateczne panie...

    No dobra, ale jaki to ma związek z tematem? Kawałek wyżej
    piszesz że nie podobają ci się mody - a "w dobrym tonie"
    to jest właśnie moda przecież. To co, lubisz modę jak ci
    pasuje, a jak nie to nazywasz chamstwem, czy jak to jest?

    > "siksa z dużym C" byłaby wizytówką w NAJGORSZYM rozumieniu z możliwych,
    > jakby: "U NAS PROFESJONALIZM i *ROZUM* JEST NA KOŃCU!

    Może. Ale co ci do tego? Twoja firma, czy jak? Jeśli komuś się
    taka metoda sprawdza i przynosi wymierne korzyści, to sądzę że
    będzie miał gdzieś twoją opinię na temat profesjonalizmu. Jakoś
    tak jest, że profesjonalizmem nie opłaci się rachunków, że już
    o zapłaceniu nim za wakacje nie wspomnę. Do tego pieniędzy trzeba.

    > a poza tym to co? czy masz jakieś kompleksy?

    Parę. Np. nie podoba mi się długość moich stóp - co ładniejsze
    obuwie robią o min. 2 numery mniejsze. I przydałoby się trochę
    większe wcięcie w talii.
    A skąd ta twoja ochota na tego typu zwierzenia?

    > a może np. Mick Jagger w wieku 50 lat wyglądał lepiej niż
    > ty teraz? :P

    Może, ale sądzisz, że chciałby siedzieć w sekretariacie...?
    Bo jak tak, to pewnie każdy by go zatrudnił - przebija tą
    20-letnią siksę swoją renomą ;)

    > MODA zmusi!

    To może modą się zajmij, a nie uzewnętrznianiem swojego
    kompleksu na tle wieku?

    > ale ich następcy już będą się bardziej mogli skupić na czymś
    > konkretniejszym

    Nom. Na dopracowywaniu systemu odsiewania niepożądanych
    kandydatów w taki sposób, żeby nikt się nie przypieprzył.

    Kira

    --
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |