PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 03:08:01
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Sheer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:
    > Bo przecież to, że zabroni się takich informacji
    > zamieszczać nijak nie wpłynie na to, kogo firma zatrudni.

    wpłynie!
    nie natychmiast, ale wpłynie w miarę krzewienia kultury i manier!
    trzeba "tylko" od czegoś zacząć

    bo to tylko KWESTIA *CHOREJ* MODY!

    a MODĘ KSZTAŁTUJĄ DYKTATORZY!

    > Ja tam wolę jasno przedstawione zasady.

    więc niech owi dyktatorzy, Sejm, jasno postawią zasady

    zresztą chyba już są postawione, mogą być lepiej,
    lecz i tak z tych co są *na* *razie* nikt nie robi użytku...

    --
    Sheer