PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oracle Developer - pensja w Warszawie?

  • 1. Data: 2008-07-18 11:11:05
    Temat: Oracle Developer - pensja w Warszawie?
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Kumpel dostał propozycje pracy w Warszawie na stanowisku Oracle Developer z
    pensja 11 500 PLN.
    Ma 3 lata doświadczenia w pisaniu systemu do obsługi gabinetów lekarskich.
    Teraz zastanawia się czy dużo to na Warszawę, czy mało. Ile ogólnie zarabia
    się na takim stanowisku w Wawce?

  • 2. Data: 2008-07-18 11:28:03
    Temat: Re: Oracle Developer - pensja w Warszawie?
    Od: ArekP <a...@o...pl>

    DarkoZZZ wrote:
> [...]
    > Teraz zastanawia się czy dużo to na Warszawę, czy mało. Ile ogólnie zarabia
    Malo. Za mniej niz 25tys zl netto / miesiac nie warto

  • 3. Data: 2008-07-18 13:32:15
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > lekarskich.
    > Teraz zastanawia się czy dużo to na Warszawę, czy mało. Ile ogólnie
    > zarabia się na takim stanowisku w Wawce?
    Dodam, że wcześniej siedział za 4000 brutto w Katowicach i na wszelkie
    oferty od rekruterow z GoldenLine odpowiadał, że nie szuka pracy. No i jedna
    z firm powiedziała ile może zarabiać, to go te 11,5 tys brutto przekonało.

  • 4. Data: 2008-07-19 18:10:51
    Od: tw <t...@g...com>

    W dniu 2008-07-18 13:28, ArekP pisze:
    > Malo. Za mniej niz 25tys zl netto / miesiac nie warto

    taaa, a gdzie tak p?aca; w wawie na takim stanowisku?

  • 5. Data: 2008-07-19 20:10:32
    Od: "info" <p...@w...pl>

> [...]
    > lekarskich.
    > Teraz zastanawia się czy dużo to na Warszawę, czy mało. Ile ogólnie
    > zarabia się na takim stanowisku w Wawce?

    tak z ciekawosci te 11,5 tys. to brutto na umowe o prace?

    pytam, bo ja tez rozwazam przeprowadzke do wawy i probuje rozeznac stawki w
    stolicy

  • 6. Data: 2008-07-20 08:35:16
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "info" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak z ciekawosci te 11,5 tys. to brutto na umowe o prace?
    >
    > pytam, bo ja tez rozwazam przeprowadzke do wawy i probuje rozeznac stawki
    > w stolicy

    tak

  • 7. Data: 2008-07-23 08:32:49
    Od: Karpiu <l...@p...gazeta.pl>

    On 19 Lip, 22:10, "info" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > tak z ciekawosci te 11,5 tys. to brutto na umowe o prace?
    >
    > pytam, bo ja tez rozwazam przeprowadzke do wawy i probuje rozeznac stawki w

    Jak dla mnie pensja calkiem fajna - pisze z perspektywy KRK, tu jednak
    dla Oracle'owcow stawki niestety nizsze...

    Mozna wiedziec w jakiej firmie/branzy tak placa? Albo generalnie
    mozecie podac jakies firmy w Wawie, w ktorych Oracle'owcy (kilka lat
    doswiadczenia, OCA/OCP) moga liczyc na dobre wynagrodzenia?