PracaGrupypl.praca.dyskusje › mycie szyb i sprzedaz gazet na ulicach-zebractwo

  • 1. Data: 2008-07-17 20:24:47
    Temat: mycie szyb i sprzedaz gazet na ulicach-zebractwo
    Od: "ostry czosnek" <c...@o...net>

    Policja informuje że zarówno mycie szyb na skrzyżowaniach i sprzedaż
    gazet na ulicy to rodzaj żebractwa!?
    www.wielkopolska.policja.gov.pl/prewencja/index.php?
    option=com_content&task=view&id=86&Itemid=2
    czytamy:Policyjnych interwencji wymagają wszystkie sytuacje zaistniałe w
    miejscach publicznych, gdzie stwierdza się zachowania mające znamiona
    żebractwa. Do takich przypadków zalicza się mycie szyb przy samochodach
    oczekujących na wjazd na skrzyżowanie oraz sprzedawanie gazet.
    O ile dzieciaki które parają się muzganiem po szybach faktycznie
    potrafią być upiedliwe i nieznośne robią to też w pełni na czarno, to
    sprzedawcy gazet mają przecież jakieś zlecenia a i sama gazeta należy do
    jakiegoś wydawnictwa, bo nie ludzi obwieszonych różnymi czasopismami
    jakoś nie widziałem.

  • 2. Data: 2008-07-17 20:47:04
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > sprzedawcy gazet maj? przecież jakie? zlecenia a i sama gazeta należy do
    > jakiego? wydawnictwa, bo nie ludzi obwieszonych różnymi czasopismami
    > jako? nie widziałem.

    Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie, tj w CKMK nikt nie sprzedaje gazet na
    skrzyzowaniach. Są one rozdawane za darmo.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 3. Data: 2008-07-19 22:19:35
    Od: "ostry czosnek" <c...@o...net>

    Użytkownik "KsZZysiek" <k...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie, tj w CKMK nikt nie sprzedaje gazet
    > na
    > skrzyzowaniach. Są one rozdawane za darmo.

    U mnie w CKMP czasem bezdomni łażą po mieście i sprzedają swoją gazetę
    uliczną za 5zł, ale z powodu tej ceny nikt tego nie kupuje, a
    sprzedawców gazet widziałem, ale nie na skrzyżowaniach. Zastanawiam się
    tylko jaka to forma żebractwa.