PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenia o pracy na Allegro

  • 1. Data: 2008-07-18 07:51:21
    Temat: ogłoszenia o pracy na Allegro
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Widzieliście tę nowość? Zaskoczyła mnie tylko jedna rzecz. Po serwisie
    aukcyjnym spodziewałam się ze w kon cu gdzieś przy wszystkich ofertach
    bedzie podana CENA. albo chociaz widełki, a tak to tylko kolejny serwis z
    ogłoszeniami o pracy.

  • 2. Data: 2008-07-18 08:11:43
    Temat: Re: ogłoszenia o pracy na Allegro
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-18, tmk <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > aukcyjnym spodziewałam się ze w kon cu gdzieś przy wszystkich ofertach
    > bedzie podana CENA. albo chociaz widełki, a tak to tylko kolejny serwis z

    Ale to nie jest kwestia serwisu, tylko ludzi. Ludzie zechcą podawać
    cenę, czy widełki, to cena będzie. Nie zechcą, to ich nie zmusisz. Tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-07-18 08:30:40
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    18 Jul 2008 10:11:43 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ale to nie jest kwestia serwisu, tylko ludzi. Ludzie zechcą podawać
    > cenę, czy widełki, to cena będzie. Nie zechcą, to ich nie zmusisz. Tyle.

    Zmusić nie zmusi, ale jakby np. wprowadzić pole z widełkami i oznaczyć je
    jako wymagane, to na części pracodawców wymusiłoby jednak ich podanie.
    Część firm mentalnie życie jeszcze w poprzednim wieku i podawanie widełek
    nie przechodzi im w ogóle przez myśl.

    No ale wiadomo - istotne jest tylko żeby zarobić, a wymagane widełki nieco
    by przycięły ilość ogłoszeniodawców. Inna rzecz, że długofalowo można
    założyć, że wzrosłoby zainteresowanie portalem wśród pracowników, a to
    powinno spowodować znów wzrost zainteresowania pracodawców... ale po co
    robić coś lepiej kiedy można zrobić kolejny portal nie wyróżniający się
    niczym nowym od reszty.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2008-07-18 08:56:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-18, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Zmusić nie zmusi, ale jakby np. wprowadzić pole z widełkami i oznaczyć je
    > jako wymagane, to na części pracodawców wymusiłoby jednak ich podanie.

    To wpiszą 0 - 0, albo oleją.

    > Część firm mentalnie życie jeszcze w poprzednim wieku i podawanie widełek
    > nie przechodzi im w ogóle przez myśl.

    Takie rzeczy reguluje rynek. Jak pracownik zacznie być ceniony, to i
    widełki się pojawią. W ogłoszeniach dot. Warszawy już bardzo często
    widzę kwoty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-07-18 09:18:03
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aukcyjnym spodziewałam się ze w kon cu gdzieś przy wszystkich ofertach
    > bedzie podana CENA. albo chociaz widełki, a tak to tylko kolejny serwis z

    W ogóle pomysł Allegro + praca kojarzy mi się głównie z aukcjami. Tylko, jak
    taka aukcja pracy miałaby wyglądać?
    Oferta pracy, stawka maksymalna i "kto da mniej"? To ja od razu zalicytuję
    jak najniżej, przynajmniej parę dni pobędę dyrektorem generalnym w jakiejś
    korporacji. A jak mi dobrze pójdzie, to i gwiazdkę + pozytyw dostanę.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 6. Data: 2008-07-18 09:20:25
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Takie rzeczy reguluje rynek. Jak pracownik zacznie być ceniony, to i
    > widełki się pojawią. W ogłoszeniach dot. Warszawy już bardzo często

    No tak tylko jakos nie wyobrazam sobie aukcji przedmiotu gdzie wystawiajacy
    nie podaje ceny. i dlatego miałam nadzieje ze bedzie to jedyny serwis gdzie
    MUSI byc podana cena (może w widełkach)

    Swoją drogą zauważyłam ze zwykle podane wymagania mają sie nijak do
    rzeczywistych, a najlepszym weryfikatorem jest wysokość płacy i lokalizacja.
    Widomo ze jak się chce zatrydnić fachowca ze znajomościa XY to jego
    doświadczenie i umiejetności
    są proporcjonale do tego czy dostaje 1000zł czy 6000zł chociaz zawód i
    stanowisko moga byc takie same

  • 7. Data: 2008-07-18 09:24:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-18, tmk <t...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No tak tylko jakos nie wyobrazam sobie aukcji przedmiotu gdzie wystawiajacy
    > nie podaje ceny. i dlatego miałam nadzieje ze bedzie to jedyny serwis gdzie
    > MUSI byc podana cena (może w widełkach)

    Ale to Ty jako pracownik sprzedajesz swoje usługi za jakąś stawkę,
    więc to Ty powinnaś wiedzieć na ile je wyceniasz. Możesz swoją cenę w
    widełkach określić w CV. Ja tak robiłem i też się da.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-07-18 09:49:56
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak najniżej, przynajmniej parę dni pobędę dyrektorem generalnym w jakiejś
    > korporacji. A jak mi dobrze pójdzie, to i gwiazdkę + pozytyw dostanę.

    Tak , to co napisałeś było by zgodne z duchem Allegro. a tak to mamy n-ty
    sewis z ogłoszeniami pracy.
    Tylko na dyrektora generalnego pewnie musiałbyć spełnić pewne wymagania :)

    Mnie się ogólnie praca kojarzy z towarem i dlatego drażnią mnie od zawsze
    skąpe informacje. Taka praca dla zwykłych przecietnych ludzi:
    dla mnie podstawą są godziny i miejsce pracy.
    kilka lat temu stałałam sie o pracę dwie bramy dalej i godziny pracy od 7 do
    14 za najmniejsza stawkę, nietety nie wyszło,
    a zrezygnowałam z oferty 2x wiekszej na drugim końcu miasta od 9-17.

  • 9. Data: 2008-07-18 09:52:57
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > bedzie podana CENA. albo chociaz widełki, a tak to tylko kolejny serwis z
    > ogłoszeniami o pracy.

    ale tu np jest płaca
    http://www.pracaallegro.pl/show_adv.php?item=3961272
    27

  • 10. Data: 2008-07-18 10:05:52
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ale tu np jest płaca
    > http://www.pracaallegro.pl/show_adv.php?item=3961272
    27
    sa tez inne z fajnymi kwiatkami :)
    cytat///////
    Firma z 40-letnią tradycją w Europie i 15- letnią w Polsce,która jest w tym
    momencie liderem doradztwa finansowego w Europie,i w Polsce współpracuje z
    ponad 20 firmami partnerskimi, rekrutuje kandydatów chętnych do nauki i
    pracy w tym zawodzie.Doświadczenie nie jest wymagane.
    Poszukujemy osób:Otwartych na nowe możliwości i pomysły
    Przedsiębiorczych i umiejących o siebie zadbać
    Majacych wysokie aspiracje zawodowe i finansowe
    Oferujemy:
    Dobre wynagrodzenie >>>>>>>alokwętne <<<<<<<<do wykonanej pracy (wysoka
    prowizja) //////