PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o pracę zdalna dla programisty

  • 1. Data: 2008-07-18 10:33:17
    Temat: Pytanie o pracę zdalna dla programisty
    Od: s...@g...com

    Witam.

    Gdzie szukać firm (zagranicznych), dla których można pracować zdalnie
    jako programista? Ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie?

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2008-07-18 10:39:53
    Temat: Re: Pytanie o pracę zdalna dla programisty
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Gdzie szukać firm (zagranicznych), dla których można pracować zdalnie
    > jako programista? Ma ktoś z Was doświadczenie w tym temacie?

    Na grupie pl.praca.oferowana - np. jest tam dzisiejsza oferta
    "Programista PHP / STAŁA / Poznań, dla zagranicznego klienta".

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2008-07-18 10:52:16
    Od: s...@g...com

    Dzięki. Poszukałem ale nie znalazłem tam ofert, które by mnie
    zainteresowały :)

    Dodam jeszcze, że chodzi mi o technologie j2ee a na p.p.o szukają
    przeważnie php.

    P.S. Myślałem, że w dobie deficytu ludzi na rynku łatwiej będzie
    znaleźć tego typu ogłoszenia :)

  • 4. Data: 2008-07-18 11:21:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > przeważnie php.
    >
    > P.S. Myślałem, że w dobie deficytu ludzi na rynku łatwiej będzie
    A kto Ci powiedzial, ze jest deficyt?
    Na p.p.o masz dowod na to, ze tak nie jest

  • 5. Data: 2008-07-18 11:27:31
    Od: s...@g...com

    http://www.idg.pl/news/156028.html ale nie zmieniajmy tematu :)

  • 6. Data: 2008-07-18 11:32:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    s...@g...com wrote:
    > http://www.idg.pl/news/156028.html ale nie zmieniajmy tematu :)
    A gdzie tam pisza o j2ee ?

    A pozatym podobno w Polsce brakuje 150tys budowlancow, 200tys handlowcow.

  • 7. Data: 2008-07-18 13:39:37
    Od: "Jacek" <q...@s...pl>

    1) j2ee sie nie robi zdalnie ani solo - do tego trzeba ludzi i komunikacji
    miedzy nimi

    2) nie ma deficytu jest powiedzialbym posucha i coraz wiecej absolwentow....

    od zasady sa wyjatki i napewno sporadycznie ktos zleca cos zdalnie, ale
    wtedy beda to albo marne pieniadze albo projekt na zasadzie zrobic cos czego
    nie zrobi nikt na miejscu (bo drozej, bo nie umieja, bo masakra) albo i to i
    to. jak pisal poprzednik raczej php za grosze.

  • 8. Data: 2008-07-18 19:09:03
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > A pozatym podobno w Polsce brakuje 150tys budowlancow,

    może ci lekarze co tak narzekają że słabiutko zarabiają zatrudnią się na
    budowie i zaczną w końcu przyzwoicie i uczciwie zarabiać?:O)

  • 9. Data: 2008-07-18 20:48:53
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 18 Lip, 15:39, "Jacek" <q...@s...pl> wrote:
    > 1) j2ee sie nie robi zdalnie ani solo - do tego trzeba ludzi i komunikacji
    > miedzy nimi

    nie mowiac juz o tym, ze w j2ee zwykle nie tworzy sie systemow, a
    kolejne moduly istniejacego systemu wzgl. modyfikacje istniejacych
    modulow. Nie wyobrazam sobie polrocznego szkolenia zewnetrznego
    specjalisty z architektury np systemu firmy ubezpieczeniowej tylko po
    to, zeby machnal do niej dodatkowy modulik. Nie wyobrazam tez sobie
    tej firmy ubezpieczeniowej, lekka reka wypuszczajaca zrodla systemu
    wartego n setek tys usd (czy wrecz mln usd) do jednorazowego strzelca.

    > 2) nie ma deficytu jest powiedzialbym posucha i coraz wiecej absolwentow....

    deficyt, deficyt. I to o ile z koderami nie jest jeszcze tak zle (ot,
    kolejna technologia do w miare szybkiego malpologicznego wyuczenia),
    to z projektantami i architektami sytuacja jest obecnie wrecz
    dramatyczna (bo tu potrzebne jest doswiadczenie w technologii).

> [...]
    > nie zrobi nikt na miejscu (bo drozej, bo nie umieja, bo masakra) albo i to i
    > to. jak pisal poprzednik raczej php za grosze.

    otoz to!

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 10. Data: 2008-07-19 11:08:51
    Temat: Re: Pytanie o prace zdalna dla programisty
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > http://www.idg.pl/news/156028.html ale nie zmieniajmy tematu :)

    bazy danych 8% a hardware (tylko co to znaczy:) 10%?!
    po ogloszeniach wnioskuje, ze bazy to 99% ofert a hw ~0% :)