PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - mailem czy osobiście? › Odp: CV - mailem czy osobiście?
  • Data: 2003-02-05 13:08:00
    Temat: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartosz Skorek <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1qv63$hee$...@a...news.tpi.pl...
    > Z państwa doswiadczeń - czy w ogóle jest sens składać podania o pracę
    itp.
    > poprzez e - mail ?

    Kilka razy wysyłałem mailem i dostałem odpowiedzi (co prawda negatywne) co
    świadczy o tym, że nie trafiły w pustkę.
    Ale nie były to maile wysyłane na oślep.

    A czy osobiście? Tutaj bym się zastanawiał - mała szansa, że będziesz miał
    szansę osobiście położyć swoją ofertę dyrektorowi personalnemu na biurku.
    Najprawdopodobniej jedyną osobą która Ciebie osobiście zobaczy to będzie
    portier.

    Rafał