PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - mailem czy osobiście? › Re: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
  • Data: 2003-02-05 15:12:39
    Temat: Re: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 5 Feb 2003 15:58:49 +0100, "Mystery Me"
    <m...@w...pl> zakodował:
    >Jesli firma akurat nie prowadzi rekrutacji to mail wyladuje w koszu... do

    Papier też wyląduje w koszu w takiej sytuacji - nawet szybciej, bo
    bardziej zawadza i zajmuje więcej miejsca. Co więcej, maila z kosza da
    się dużo później wyciągnąć, niż papier ;)

    >prosba o przekazanie komu trezba.

    Czyli do kosza.

    >potrzebujemy tu jakiegos mlodzika na umowe zlecenie do wpisywania tych
    >papierow, PAni sie zorientuje gdzie takich szukac"

    I przyszedł siostrzeniec sekretarki dorobić do kieszonkowego ;)
    Mówimy o pracy, a nie o dorabianiu do kieszonkowego.

    >Tymczasem przedsiebiorcza Pani Ania majac w pamieci upartego goscia co jej
    >glowe zawracal miesiac temu wyciaga jego cv z szuflady....

    Owszem, CV wylądowało w szufladzie - ale tylko CV znajomych. Kto by
    trzymał setki (jak nie więcej) niepotrzebnych CV.

    >Druga sprawa to fakt iz ktos kto sie fatyguje osobiscie do firmy uznany jest
    >za osobe ktorej zalezy...

    Za desperata - poczytaj post do którego podałem linka. A pracodawca to
    nie schronisko dla bezdomnych.

    > i do tego jeszcze wystarczy ze sprawi wrazenie iz
    >celowo przyszedl akurat do tej firmy bo ja zna, podoba mu sie, i bardzo chce
    >akurtat w niej pracowac - slowem swietny jest z niego material na
    >pracownika.

    Tak. Desperat, przychodzi nie umówiony, marnuje czas swój i innych,
    wali w ciemno. Do tego "Pani Aniu, skąd tacy się biorą? Czy nie
    wiedzą, że IT leży, ja w tym miesiącu muszę zwolnić 5 ludzi a ten
    myśli, że go zatrudnimy".

    Osobiste stawiennictwo jest dobre w niewielu przypadkach.

    A tak w ogóle, to uderzanie w ciemno, do firm, które nie ogłaszały się
    (ani nie masz żadnych innych informacji, że szukają pracowników), to
    marnowanie czasu i nerwów swoich i innych. Do tego można nabawić się
    depresji - dzisiaj firmy częściej zwalniają, niż zatrudniają.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775