PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - mailem czy osobiście? › Re: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
  • Data: 2003-02-06 13:28:14
    Temat: Re: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1u924v05vo79sg3dn0hr4dkl0o11stjpi3@4ax.com...

    > Osobiste stawiennictwo jest dobre w niewielu przypadkach.
    >
    > A tak w ogóle, to uderzanie w ciemno, do firm, które nie ogłaszały się
    > (ani nie masz żadnych innych informacji, że szukają pracowników), to
    > marnowanie czasu i nerwów swoich i innych. Do tego można nabawić się
    > depresji - dzisiaj firmy częściej zwalniają, niż zatrudniają.

    watki mi sie lekko pozajaczkowaly, ale powtorze swoje pytanie (bylo w
    "smieszne czy zalosne"): a jesli ide do takiej firmy, ktora akurat nie szuka
    pracownikow i mowie ze mam pomysl na nowy sklep, produkt, usluge, cos dzieki
    czemu owa firma ma szanse zrobic pieniadze, to tez jest marnowanie czasu
    mojego i tej firmy? I tez lepiej wyslac taka oferte poczta niz pofatygowac
    sie osobiscie? Bo sie zastanwiam czy sie czasy i okolicznosci zmienily czy
    tez mialam wiecej szczescia niz rozumu ;))

    Asiek