PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - mailem czy osobiście? › Re: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
  • Data: 2003-02-05 20:23:16
    Temat: Re: Odp: Odp: CV - mailem czy osobiście?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1u924v05vo79sg3dn0hr4dkl0o11stjpi3@4ax.com...

    > A tak w ogóle, to uderzanie w ciemno, do firm, które nie ogłaszały się
    > (ani nie masz żadnych innych informacji, że szukają pracowników), to
    > marnowanie czasu i nerwów swoich i innych. Do tego można nabawić się
    > depresji - dzisiaj firmy częściej zwalniają, niż zatrudniają.

    Wszystko powyzsze to swieta prawda. Sam pracuje w firmie, ktora jak wiele
    innych slabo teraz przedzie. Szef jak sie pojawia jest zabiegany, zaaferowany
    powaznymi sprawami, a kazda chwile poswieca na konsultacje z pracownikami
    i wydawanie wytycznych, by zaraz znow zniknac w pilnych obowiazkach.
    Kiedys bylo wiecej luzu, wiecej czasu na oddech itd. Teraz, gdy kazde zlecenie
    jest na wage zlota, trzeba je robic szybko i sprawnie.

    A tu ci przylazi taka bida z CV w teczuszce, przepraszajac ze zyje, blota
    naniesie,
    bo on szuka "prezesa". Ani nikt go nie zapraszal, ani nikt nie zamieszczal
    ogloszenia,
    ba - nad ludzmi wisi grozba zwolnien. Oczywiscie grzecznie zostaje
    poinformowany,
    ze nie ma czego szukac, nie trzeba nawet tego konsultowac z szefem.

    Uwazam, ze bardziej zapada mi w pamiec cv przyslane mailem, ze zdjeciem.
    Wszystkie,
    ktore do tej pory przyszly nadal sa do wgladu. Natomiast kazda wersja papierowa
    dzieli los makulatury. CV w mailu moze poczekac, a delikwent zjawiajacy sie
    osobiscie
    najlepiej chcialby wiedziec JUZ, czy ma ta prace !!!

    A tak na marginesie - w mojej branzy nie sadze, by mozna bylo dostac prace ot
    tak,
    z zewnatrz. Nie dosc, ze czeka juz kolejka znajomych, to jeszcze oni maja
    znajomych.
    A zawsze osoba polecona budzi wieksze zaufanie.

    GreG