-
5 największych problemów z planowaniem pracy
... firmy CzteryP. Styczeń sprzyja tworzeniu list TO-DO. Jeżeli jednak dostrzegasz, że planowanie pracy idzie jak po grudzie, a Twoi pracownicy mają problem z realizacją ... został zmarnotrawiony czas? Jak podkreśla ekspert CzteryP, rzetelna analiza pomoże zadbć o skuteczniejsze planowanie pracy w przyszłości. Możemy mieć najlepszy nawet plan, wyznaczone ...
-
Ty kontra minuty. Poznaj 6 technik zarządzania sobą w czasie
... w czasie to pięcioetapowy proces. Najważniejsze są trzy pierwsze: wyznaczenie celów, planowanie działań i podejmowanie decyzji. W ich efekcie następuje realizacja i czas na monitorowanie ... jakiegokolwiek działania. Pomocne mogą okazać się tu dwie metody: analiza SMART i analiza SWOT. Za sprawą metody SMART odpowiednio zdefiniujemy postawione sobie ...
-
Analityk biznesowy
... przeprowadzanych przez firmę przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych definiowanie i analiza procesów biznesowych ocena kosztów sprzedaży, kosztów działowych oraz kosztów finansowych udział w procesie budżetowania analiza oraz planowanie przepływów pieniężnych tworzenie dokumentacji analityczno-projektowej Wymagania Niezbędnym warunkiem ...
Tematy: analityk biznesowy -
Specjalista ds. marketingu
... i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz planowanie i realizację założeń komunikacyjnych z klientami. Opracowuje materiały reklamowe oraz ... działań marketingowych współpraca z działem sprzedaży prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien mieć ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... – do jego obowiązków należy kierowanie zespołem oraz koordynacja działań osób zaangażowanych w dane przedsięwzięcie, a także planowanie i wprowadzanie strategii działań w ramach danego projektu, analiza jakościowa i ilościowa rynku i dostępnych zasobów, opracowywanie biznesplanów, monitorowanie działań, sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych ...
-
Multitasking umarł. Poznaj 6 sposobów na produktywność pracy
... wymagające dużego skupienia, jak na przykład napisanie dokumentu strategicznego lub analiza danych) – na jego wypełnienie należy zarezerwować czas dużo wcześniej. Jak sugerują Harmon ... jesteś świadomy czasu, jaki przeznaczyłeś na daną „sekcję” i tego, co będziesz robić. Planowanie zaczyna się już w twoim umyśle - wyjaśnia Page - „Przerwa między ...
-
Kontroler finansowy, Financial Controller
... procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy kontrolowanie przepływów pieniężnych, analiza okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy nadzorowanie pracy podległego zespołu planowanie polityki kredytowej firmy sprawowanie nadzoru nad dokumentacją współpraca z działem ...
Tematy: kontroler finansowy, Financial Controller -
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... także zarobki na międzynarodowym poziomie.” Przegląd Płac w poszczególnych Branżach Analiza została przygotowana na podstawie rekrutacji przeprowadzonych przez międzynarodową firmę ... (Merchandising, Planowanie i Alokacja). Firmy poszukują doświadczonych specjalistów, odpowiedzialnych za planowanie popytu, budżetów zakupowych, przygotowywanie ...
-
Sprawne zarządzanie czasem poprawia jakość życia
... , coach oraz wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego. Jak dodaje specjalistka, planowanie dnia minuta po minucie nie jest również dobrym rozwiązaniem. – Nawet ... Aby racjonalnie korzystać z czasu, trzeba wiedzieć, jaką jego ilością dysponujemy. Analiza kalendarza pomoże określić czynności najbardziej go „konsumujące” i zidentyfikować najmniej ...
-
Project Manager, kierownik projektu
... Zarządzanie zespołem ludzi Koordynowanie działań osób współpracujących Monitorowanie i analiza rynku Sporządzanie biznesplanów Przygotowywanie sprawozdań i raportów Współpraca z firmami zewnętrznymi i poddostawcami Prowadzenie prezentacji i szkoleń dotyczących projektu Planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu Wymagania Od ...
Tematy: Project Manager, kierownik projektu -
10 mitów na temat pracy w HR
... .pl. Praca w tym dziale to także organizacja szkoleń dla pracowników, planowanie im ścieżek kariery, tworzenie systemów świadczeń, ale także raportowanie do dyrektora ... . HR-owiec musi nadążać za trendami w rekrutacjach i płacach. Wymagana jest także analiza rynku krajowego i coraz częściej zagranicznego – mówi Żukowska z MonsterPolska.pl. Słowem ...
-
Efektywna organizacja pracy własnej
... zmian będziemy musieli wprowadzić w późniejszym toku pracy. Następnym krokiem jest planowanie działań. Powinno być ono realistyczne i uwzględniać posiadane przez nas zasoby, zatem ... możliwości, nie wspominając o pozytywnym nastawieniu do pracy i otwartej postawie. Analiza nas samych w oparciu o powyższe rozważania może pomóc w odpowiedzi na pytania: ...