eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Obsługa klienta / Call center - strona 5 | 7

Znajdź oferty pracy

10 175 ofert w bazie

Znaleziono 225 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 ... 4 5 6 7

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...

  • Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • Pensja minimalna na świecie: Polska na 9. miejscu rankingu podwyżek

    Pensja minimalna na świecie: Polska na 9. miejscu rankingu podwyżek

    Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...