eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyTeam Manager › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

9 687 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: Team Manager
branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...

  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Z pensji pracownika zatrudnionego w ramach umowy o pracę co miesiąc pobierana jest składka zdrowotna, której minimalna wysokość to nieco ponad 314 zł. Tyle samo możemy miesięcznie zapłacić za prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Czy jest to ...

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...