PracaGrupypl.praca.dyskusje › znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia

  • 61. Data: 2005-06-03 16:02:34
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mbn [Fri, 3 Jun 2005 12:36:45 +0200]:

    > a nie masz może pracy dla programistów co lubią pieniądze ? ;)

    Aktualnie nie, kumpel za to ma, ale poza ewentualnym podeslaniem
    kogos ja tam w tym nie posrednicze. Ma tez dla grafikow tudziez
    webmasterow, to tak przyokazyjnie. Wszystko zdalnie.

    Ja do konca miesiaca powinnam sie juz ruszyc z nastepnym pomyslem
    (forsa sie konczy :>) i nie wiem, czy moje chlopaki wroca, czy juz
    sie na tyle zajeli ze im dobrze ;) Na pewno bede potrzebowala kogos
    kto ma doswiadczenie z CRMami, to z IT. A z pozostalych... Na razie
    wiem na pewno, ze ludkow do reklamowek ;)

    Beda lecialy ogloszenia na p.p.o w kazdym razie.

    Kira

  • 62. Data: 2005-06-03 20:16:03
    Od: h...@b...pl

    Oto twój post:
    Sławek wrote:

> [...]
    > itp..........), która jest samoukiem , nie ma możliwości otrzymania
    > fajnej, ciekawej pracy w dziale IT???? Ciekaw jestem co o tym sądzicie.
    > Czy osoba, która pracuje już w jakiejś firmie jako pomoc techniczna (HD),
    > nie posiadająca w/w wykształcenia ma szansę znaleźć pracę w innej firmie,
    > lepszej, bardziej rozwojowej, lepiej płatnej, również jako informatyk?
    > Tylko proszę, nie piszcie mi tutaj znowu, o tzw. "informatykach" psujących
    > rynek............Śledzę jakiś czas tą grupę i wiem, że nasmiewacie się z
    > takich tzw. "fachowców". Proszę o poważne podejście do sprawy:)).

    Gdzie tu jest napisane:

    > Ale ja piszę przecież, że od 2 lat pracuję już w jednej firmie jako
    > informatyk,a teraz chciałbym przejść gdzieś, gdzie zdobyłbym jeszcze
    > większe doświadczenie, gdzie nauczyłbym się więcej niż w
    > obecnej...........Ludzie czytajcie dokładnie grupę, bo niektórzy to
    > czytają wybiórczo i potm nie wiedzą o co chodzi:).
    ????
    Zastanów się dobże nad zawodem, który chcesz wybrać!
    np: ja mam na głowie system, scp mi sie nie wiem czemu powiesiło i szlag
    mnie trafia, a jak się wkur.. to przez ftpa przegram, jest 22:14 siedze w
    firmie i zapier... a mogłem ustawić se termin na wtorek a nie poniedziałek
    8:00 kurrrrrrrrrrrr....!
    Chociaż swoją drogą sprawia mi ta robota ogromną przyjemność!

  • 63. Data: 2005-06-03 21:06:10
    Od: "Sławek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Sławek [Fri, 3 Jun 2005 14:40:19 +0200]:

    > A ja pisze przeciez, ze nie odpowiada sie NAD cytatem ;>
    >

    > Kira

    hehe, no wiem, zapomniałem;)

    Wybacz mi;)

    Sławek.

  • 64. Data: 2005-06-03 21:06:31
    Od: "Sławek" <b...@o...pl>

    Użytkownik <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Oto twój post:

    > Gdzie tu jest napisane:

    Czepiasz się;)))

    Pozdrawiam:).

    Sławek
    > ????????????????????????????????????????????????????
    ????

  • 65. Data: 2005-06-03 21:14:32
    Od: h...@b...pl

    [ciach]
    > Czepiasz się;)))
    >
    > Pozdrawiam:).
    Mylisz się, to ty się czepiasz:
    oto twój post:

  • 66. Data: 2005-06-04 09:39:36
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkam w mieście, do 40 tyś mieszkańców. Bezrobocie przekracza tu
    > średnią
    > krajową. Nie jest to , jak przypuszczałeś , teren po-PGR-owski.

    to czemu sie nie przeprowadzisz za praca? BTW prosze nie myl mojej plci.

    > Wiem, że ze swoim wykształceniem i doświadczeniem byłabym w stanie znaleźć
    > prace, ale nie uczciwą pracę. Jeśli nawet znalazłabym jakąś pracę, to i
    > tak
    > mnie wygryzą. Przyczyną tak złych, obecnie panujących stosunków w pracy
    > jest
    > bardzo duże bezrobocie. Mam nadzieję, że jeśli bezrobocie spadnie, poniżej
    > 10%
    > warunki pracy poprawią się. Patrz przykłąd (cytowany również wcześniej:
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=279&w=16784
    794&a=24335857

    > Dlatego szukanie pracy nie ma sensu.

    Jesli mam walnac prosto z mostu, to uwazam, ze nie umiesz sobie radzic z
    porazka i panicznie sie jej boisz. Jasne, ze w wielu firmach panuja zle
    stosunki, sama w swojej niedlugiej karierze zawodowej tez sie na taka raz
    natknelam, ale normalne firmy tez istnieja i jakims cudem prawie wszyscy z
    moich blizszych znajomych (rozne branze, w tym sporo IT) sa zadowoleni z
    pracy i maja uczciwa i godnie oplacana. Nie sa to ludzie ze znajomosciami,
    jest wsrod nich spory odsetek tych, ktorzy przyjechali tu z jakiejs malo
    perspektywicznej dziury. Nie kazdemu sie udalo od razu trafic do normalnej
    firmy i nie ma wsrod nich ludzi wrednych, bawiacych sie w jakies
    "wygryzanie". W kazdej dziedzinie znajdziesz negatywne przyklady:
    nielojalnych przyjaciol, nieuczciwych sprzedawcow, zle banki, niedbalych
    lekarzy itd., ale to wyciaganie z tego wniosku, ze wobec tego nie ma sensu
    miec przyjaciol, kupowac rzeczy, posiadac konto osobiste i chodzic w razie
    potrzeby do lekarza jest malo sensowne. Mozna sie od razu nakryc koldra po
    nos i nie wychodzic z domu ani z lozka.

    I.

  • 67. Data: 2005-06-04 14:08:27
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

> [...]
    > kogos ja tam w tym nie posrednicze. Ma tez dla grafikow tudziez
    > webmasterow, to tak przyokazyjnie. Wszystko zdalnie.

    to może dasz mi na priva adres kolegi, to mu moje cv podeślę, a nóż, widelec
    coś z tego wyjdzie...
    tak przez solidarność kobiecą... ;)

    Magda

  • 68. Data: 2005-06-04 14:46:08
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Sat, 4 Jun 2005 11:39:36 +0200]:

    > Mozna sie od razu nakryc koldra po nos i nie wychodzic
    > z domu ani z lozka.

    No to przeciez dziewczyna to wlasnie robi ;)

    Kira

  • 69. Data: 2005-06-04 16:14:16
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mbn [Sat, 4 Jun 2005 16:08:27 +0200]:

    > to może dasz mi na priva adres kolegi, to mu moje cv podeślę,
    > a nóż, widelec coś z tego wyjdzie...
    > tak przez solidarność kobiecą... ;)

    Sendnij sie na [kira][@][wwt][.][pl] oki? Pare juz swoja droga
    tam przyszlo... ;-) Poodpisuje Wam wieczorkiem, dobrze? Teraz
    musze sie zmywac na troche...

    Kira