PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie a świadectwo pracy

  • 1. Data: 2005-06-01 13:43:17
    Temat: Umowa zlecenie a świadectwo pracy
    Od: "neero" <n...@o...pl>

    Czy mam prawo do otrzymania świadectwa pracy pracując na umowe-zlecenie?

  • 2. Data: 2005-06-01 13:50:21
    Temat: Re: Umowa zlecenie a świadectwo pracy
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 15:43:17 +0200, neero <n...@o...pl> napisał:

    > Czy mam prawo do otrzymania świadectwa pracy pracując na umowe-zlecenie?

    Nie.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 3. Data: 2005-06-01 19:00:10
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    neero; <0...@n...onet.pl> :

    > Czy mam prawo do otrzymania świadectwa pracy pracując na umowe-zlecenie?

    Dopowiem - masz prawo do:

    - rachunku, który teoretycznie sam powinieneś wystawić zleceniodawcy i
    który dokumentuje wykonanie umowy zlecenia - podejrzewam, że musi być na
    nim potwierdzenie zleceniodawcy [na oczy takiego papierka nie widziałem,
    więc zgaduję];

    - dla celów przedstawienia w UP możesz *poprosić* o wystawienie
    zaświadczenia o składkach odprowadzonych na FP i FGŚP [nazwy dokładnej
    nie pamiętam, musisz poszukać na stronach UP].

    Flyer