PracaGrupypl.praca.dyskusje › [REQ] Philips Lighting Poland

  • 1. Data: 2005-06-01 15:44:29
    Temat: [REQ] Philips Lighting Poland
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    Witam serdecznie w-tkich grupowiczow,

    Chcialbym sie zapytac czy ktos z obecnych ma doswiadczenie dotyczace
    warunkow pracy, placy i atmosfery panujacej w fabrykach Philipsa w
    Polsce.Szczegolnie chodzi mi o Pile i Ketrzyn. Chodzi o stanowiska np.
    inzyniera produktu.

    Pozdrawiam
    phantom_creek!

  • 2. Data: 2005-06-02 22:18:53
    Temat: Re: [REQ] Philips Lighting Poland
    Od: " " <m...@g...pl>

    phantom_creek! <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > warunkow pracy, placy i atmosfery panujacej w fabrykach Philipsa w
    > Polsce.Szczegolnie chodzi mi o Pile i Ketrzyn. Chodzi o stanowiska np.

    Zaznaczam z góry że informacje mam z drugiej ręki od znajomego który był tam
    parę razy na miesięcznych praktykach ( chodzi o zakład w Kętrzynie). Ogólnie
    atmosfera jest bardzo rygorystyczna, kierownicy wymagają bardzo dużo więc to
    praca dla bardzo ambitnych ludzi,musisz znać bardzo dobrze angielski,bardzo
    rygorystycznie jest przestrzegany czas pracy-czyli ogólnie wycisk.
    Mój drugi znajomy ( ogólnie Kętrzyn to moje strony :) poszedł tam do pracy
    jako projektant opraw oświetleniowych po Wydziale Elektrycznym PG -inż. i
    pomimo tego że należał do "praktyków" w zawodzie nie utrzymał się.
    Pozdrawiam i powodzenia.

  • 3. Data: 2005-06-03 15:24:39
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    to sciema

    pochodze z tego miasta i wiem co i jak

    nie zgodze sie z jednym ze duzo wymagaja

    ogolnie duzo sciemniania jest dbaja o to o co nie trzeba sprowadzili stara
    tasme do robienia statecznikow z holandii i ciagle im sie psuje
    :]
    brat byl na praktyce i jego opiekunem byl koles moze ze 2 lata od niego
    starszy
    widzial go tylko raz
    lazil caly czas po zakladzie i nic nie robil
    nie zatrudnili go tylko dlatego ze byl nie po takim wydzial co oni chciali

    wymagaja tylko jednego
    dobrego jezyka

    ale ten filips to jedna wielka sciema
    nie ma tam profesjonalistow
    koles z bloku pracowal na tasmie potem robil zaoczne w bialystoku i teraz
    jest wielkim inz i sie buja

    dziewczyna z dalekiej rodziny byla prawa reka prezesa (co wyzszczego nawet
    nie ma wyksztalcenia)
    i po jakims czasie zrezygnowala i siedzi teraz w kanadzie (angielski
    perfekt)

    ogolnie znajduja tam zatrudnienie tylko ci co sa z ketrzyna bo ludzie spoza
    rezygnuja widzac brak profesjonalizmu i to ze miasto to dziura
    :]
    kiedys napisalem do nich ladnyu list opisujac nepotyzm w zakladzie
    nawet mi nie odpowiedzili na pytania
    napisali tylko cos "ze tak sie robi w japonii"

    o to byly moje krotkie uwagi

    Znam sie troche na rzeczy aktulanie prowadze serwis www.netelektryk.com

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-07 00:04:22
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    zasit wrote:
> [...]
    > nawet mi nie odpowiedzili na pytania
    > napisali tylko cos "ze tak sie robi w japonii"

    to tam tez stateczniki robia? myslalem ze tylko oprawy?
    a jak z praca dla mlodych mgr inz po elektrotechnice? czy praca tam
    wymaga duzego doswiadczenia czy zatrudniaja "zielonych" ?

    dbaja o rozwoj pracownikow? wysylaja na szkolenia?

    a jak placa na tle warminsko-mazurskiego dla inzynierow?

    czyli z tego co piszesz, ludzie stamtad uciekaja? duza rotacja? zwalniaja?

    pozdrawiam
    --
    CyberCulture_CyberLife_but_RealFriends_And_Clubbers_
    go_go_go_on...

  • 5. Data: 2005-06-10 09:15:01
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    - dbaja o pracownikow sa szkolenia
    - zaklad jest sciemniacki niby sa ludzie co sie znaja ale tak naprawde kazdy
    tam ma wszystko gdzies
    - zylem w tym miescie prawie 20 lat takze wiem co tam sie dzieje i zawsze
    sie pytam ludzi co i jak
    - dostaja tam czaasmi ludzie prace ale to glownie z ketrzyna bo zaden
    czlowiek nie chce w takim miescie pracowac wiadomo kazdy szuka w duzym
    miescie albo tam skad pochodzi
    - z tego co wiem to jest kilka osob z gizycka ktore tam rzadza bo ich prezes
    poustawial
    - wszystkie tamtejszze ich praktyki to tylko taka gra pod publiczke zeby sie
    pokazac
    - sponsoruja duzo w miescie wiadomo bogata firma
    - jeden znajomy koles pracowal tam po jakiejs ekonomii z wroclawia (chyba
    praktyka) i mial wglad w papiery i byla jasno pokazane sa sa na minusie
    - oprawy sa drogie wiadomo firma
    - dla osob spoza miasta wszystko wyglada cacy ladne hale wejscia i takie tam
    - w kadrach siedza jakies barany po zaocznych z bialegostoku (chyba polowa
    kadry to ma)
    - ludzie chetnie podchodzacy do pracy stamtad spadaja jak widza co sie
    dzieje
    - wymagaja mocno jezyka angielskiego a wiedza techniczna moze byc zerowa
    byle dyplom elektrotechniki robi na nich wrazenie